Sitecom Wireless Router 54g

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom Wireless Router 54g op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

JanF 19-02-2011
Geschreven voor: Sitecom Wireless Router 54g

Ga binnenkort deze router maar eens vervangen. Werkt binnen een afstand van 5 meter redelijk. Ga je in een ander vertrek zitten op een afstand van 7 meter of meer, dan levert dit merkbaar en meetbaar signaalverlies en een toenenemend instabiel netwerk op.

Stevelke 13-02-2011
Geschreven voor: Sitecom Wireless Router 54g

gekocht om alleen maar te emailen en een beetje te surfen.
eerst de firmware geupdated(gedownload via sitecom).
wel even beveiliging aanzetten en instellen in de router.
ding werkt prima en voor deze prijs en waar ik hem voor nodig heb, MEER dan voldoende!!!

POE 08-11-2009
Geschreven voor: Sitecom Wireless Router 54g

Beste Lizzylizzz, zelf heb ik sinds kort ook een Ziggo aales in 1 plus pakket met de sitecomrouter WL570 (WL600). Ik moet zeggen van tijd tot tijd start de laptop op met een beperkte toegang waardoor je de verbinding met de router moet verbreken en dan weer opnieuw moet verbinden. Resetten van de router is bijna wekelijkse kost.

Ik ben benieuwd naar je ervaring/werking van je nieuwe router. Was het een gedoe om de router te koppelen met de Ziggo modem en werkt de router wel perfect?

Lizzylizzz 04-10-2009
Geschreven voor: Sitecom Wireless Router 54g

Ik heb deze router via Ziggo bijbesteld bij mijn aansluiting. Het typenummer van deze router is WL-579 maar dit is waarschijnlijk een router die Sitecom alleen voor Ziggo klanten levert, maar is gebaseerd op type WL-600.

Ik kan maar één ding zeggen: DRAMA! Per dag moeten we de router soms wel 15 x uit- en weer aanzetten omdat de verbinding wegvalt.

Ook blijkt na de verhoging van de snelheid naar 50 MB dat de router deze snelheid niet aankan en maar max 20 MB doorgeeft. Ik heb nu de D-link DIR 655 besteld.

Installatie is door een Ziggomedewerker gedaan dus geen idee of het makkelijk of moeilijk is, maar hij was er vrij snel mee klaar.

eppo01 22-06-2009
Geschreven voor: Sitecom Wireless Router 54g

Heb 't apparaat gekocht om m'n verbinding te delen in het studentenhuis. Waardeloos bereik en valt heel vaak uit. Pas na vaak reloaden van pagina's worden ze opgevraagd. Waardeloos ding dus. Dit geldt trouwens voor de meeste netwerk producten van Sitecom!

eddy_b 07-02-2009
Geschreven voor: Sitecom Wireless Router 54g

Leek in eerste instantie goed te werken, maar tijdens internetten veel half geladen pagina's e.d. Firmware geupgrade naar v1.6 ( was v1.0) en werkt nu wel perfect.

Edwin van 06-12-2008
Geschreven voor: Sitecom Wireless Router 54g

Ik heb deze router ook sinds een 6 weken in bezit. En na de firmware update die heel makkelijk zelf te doen is, ben ik hier meer dan tevreden over. Zeker de prijs-kwaliteit(29 Euro) verhouding.

Net zoals in de vorige reviews, heb ik voor de update ook flinke problemen gehad met het laden van sommige internetpagina's.

barto1964 09-11-2008
Geschreven voor: Sitecom Wireless Router 54g

Ik heb deze draadloze router aangeschaft.
Installatie met bijgeleverde handleiding gaat snel en gemakkelijk, alleen heb je dan een onbeveiligd netwerk (wat niet aan te raden valt).
Op de bijgeleverde cd staat hoe je netwerk kan beveiligen.
Als je bepaalde websites benaderd laden ze zeer traag. Dit wordt een stuk beter als je nieuwste firmware erop zet (te downloaden van de sitecom site).
Het bereik is aardig, maar niet echt super.
Ik zou deze router niet echt aanraden.

Weet iemand hoe ik de routerfunkie uit kan schakelen (in mijn modem zit ook al een router)?
Ik heb de DHCP uitgezet, maar dat werkt niet omdat de router het dan helemaal niet doet

barbaluuk 08-11-2008
Geschreven voor: Sitecom Wireless Router 54g

Deze router werkte bij mij pas nadat ik de firmware had geupdate via sitecom's website.
Wel enigszins waardeloos dat hij niet gewoon werkt op het moment dat je hem uit de doos haalt.
Nu functioneert hij perfect en heb ik snel en betrouwbaar draadloos internet.

bassie1 03-10-2008
Geschreven voor: Sitecom Wireless Router 54g

Net deze router aangeschaft na veel problemen met een apparaat van SMC. Zeer makkelijk aan te sluiten EN een zeer goede en eenvoudige gebruiksaanwijzing voor het instellen van de beveiliging. Tot nog toe bevredigend bereik.